Monday 14 January 2013

ViViX unTuk Anti - Penuaan..Cantik DalAm dan Luar.

Sapa dalam dunia ni yang nak tua kan. semua nak cantik kan..tapi setengah tu sanggup cucuk muka sebab nak cantik..sakit bila mak jemah dgr kot.. mai mak jemah memperkenalkan produk shaklee ni..VIVIX..makan ja baru tau keajaiban nya..cantik dalam dan luar gitu..meh kita tengok apa rahsia VIVIX ni..

VIVIX

Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.  
Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Apakah sebenarnya Vivix ini? 

  • Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
  • Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.



                              Vivix

Semua Dah tahu khasiat nya kan. apa lagi mari lah cuba..jangan cucuk ok..tidak elok..luar ja cantik dalam anda saja yang tahu..heheh..(<___>)


No comments:

Post a Comment